Cum a luat naștere ideea aplicației tale și ce te-a inspirat să o creezi?
Alergado a pornit din realitatea pe care o vedeam în jurul comunității 321sport: mișcarea schimbă oameni, dar și mai mult – poate schimba societăți. Am vrut să facem un pas în plus. Să creăm un instrument prin care fiecare kilometru să devină vizibil, măsurabil, util. Să conectăm efortul individual cu impactul colectiv – fie că vorbim despre mediu, educație rutieră sau prevenție în sănătate. Alergado este concluzia firească a unui deceniu de muncă în sportul de masă. Iar de la momentul lansării, pe 1 februarie 2024, am reușit să implementăm zeci de campanii cu adevărat utile în societate, pornind de la direcțiile strategice de educație, sănătate și mediu. În plus, uneori îmi vine să urlu pe stradă pentru că s-au strâns peste 3,3 milioane de kilometri parcurși în intervalul februarie 2024 - mai 2025, ceea ce mi se pare fantastic.
Cum reacționează utilizatorii aplicației când le propui provocări ca cea pe care o ai împreună cu Dacia?
Oamenii răspund bine când simt că participă la ceva care contează. Provocarea cu Dacia – 500.000 km pentru educație rutieră – a fost primită cu entuziasm, nu doar pentru că are o miză mare, ci pentru că e clară, măsurabilă, și în folosul direct al copiilor. Aplicația le arată că fiecare kilometru contează – iar când vezi impactul în timp real, motivația crește natural. Iar faptul că am avut campania de OOH-uri pe distanța de un kilometru, practic transpunerea în realitate a platformei #KilometrulBine, în care am putut duce întreagă comunitate într-o seară de marți, ocupând complet trotuarele și făcând un manifesto pentru siguranță în trafic… este o victorie uriașă pentru această campanie.