Kilometrul Bine
500000-de-kilometri-pentru-educatie-kilometrul-bine kilpmetrul-bine-500000-de-kilometri-pentru-educatie

Peste 500.000 de kilometri transformați în educație rutieră pentru copii în cadrul campaniei KilometrulBine

București, 11 iunie 2025 - Provocarea „Copiii au prioritate! Aleargă pentru ei”, lansată la începutul lunii mai de KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, în parteneriat cu Alergado, a atins, și chiar depășit, obiectivul de 500.000 de kilometri alergați sau parcurși de participanți. În doar două luni, peste 5.000 de oameni din întreaga țară au parcurs împreună 519.192 kilometri, transformând mișcarea într-un act de implicare socială.

Mobilizarea comunității a transformat fiecare kilometru într-un pas concret către un viitor mai sigur pentru copiii din România. Prin îndeplinirea acestui obiectiv, Dacia va susține organizarea de workshop-uri de siguranță rutieră pentru 10.000 de copii, contribuind astfel la prevenirea accidentelor și la promovarea unui comportament responsabil în trafic.

“A fost extraordinar să vedem cum pasiunea pentru mișcare poate deveni un instrument de schimbare socială. Această provocare a demonstrat că atunci când comunitatea se unește pentru o cauză, impactul este real și tangibil. Prin efortul fiecărui participant, vom putea să le oferim copiilor o șansă în plus la educație rutieră și, implicit, la siguranță”, a declarat Otilia Ropotică, Corporate Social Responsibility Manager Renault Group România.

În contextul social actual, faptul că peste 5.000 de oameni au parcurs peste 500.000 km în doar două luni este absolut remarcabil. Nu doar pentru sănătatea fizică și psihică a participanților, ci și pentru scopul uriaș în care s-a transformat această energie: siguranța copiilor în trafic. Dacă această campanie previne chiar și un singur accident, înseamnă că am reușit ceva cu adevărat mare. Sunt mândru că am fost parte dintr-un proiect cu un impact social uriaș.”, a declarat Radu Restivan, fondator Alergado și 321sport.

În plus, angajații Dacia s-au alăturat provocării prin instalarea aplicației Alergado și prin participarea fizică la evenimente de alergare organizate cu echipa 321sport, inclusiv la alergarea de final de campanie, din ultima săptămână a lunii iunie.

Aflată deja în cel de-al doilea an de derulare, campania de conștientizare și responsabilitate rutieră „Primul Pas Contează” își propune să atragă atenția asupra unor comportamente nesigure în trafic si să încurajeze pietonii să adopte un comportament responsabil alegând conștient să respecte regulile de siguranță pietonală.


Despre KilometrulBine

KilometrulBine este platforma digitală de educație și sustenabilitate lansată de compania Dacia în 2021. Platforma kilometrulbine.ro reflectă toate inițiativele companiei Dacia în materie de responsabilitate socială corporativă. Editorial, prin secțiunile și rubricile permanente, cititorii pot selecta informații din sfera celor două axe strategice: educație pentru siguranță rutieră și implicare în comunitate. Lunar, website-ul găzduiește interviuri cu angajați, reprezentanți ai societății civile, autorități, lideri de opinie, jurnaliști, bloggeri.

Despre Alergado

Alergado este o aplicație lansată în anul 2024, care permite utilizatorilor să susțină o cauză socială, din educație, mediu și sănătate, prin îndeplinirea unui challenge de număr de kilometri în decursul unei perioade de timp. Fiecare kilometru parcurs în alergare este înregistrat în clasamentul Alergado și contribuie la atingerea target-ului, permițând astfel unei companii partenere să doneze bani pentru cauza susținută în luna respectivă

Despre Dacia

Înființată în anul 1966, Dacia este cel mai important constructor de automobile din România, liderul pieței auto locale şi cel mai important exportator, având o contribuţie semnificativă la Produsul Intern Brut al țării şi un efect structurant la nivelul economiei naționale prin intermediul rețelei ample de furnizori.

Devenită marcă a Renault Group începând din anul 1999, Dacia oferă vehicule simple, robuste și fiabile, cu cel mai bun raport calitate/echipamente/preț și adaptate nevoilor şi stilurilor de viață ale unor categorii largi de clienți. Redefinind constant ceea ce este esențial, modelele sale au devenit adevărate referințe pe piaţa auto : Sandero este cel mai vândut model din Europa în anul 2024 pe toate canalele de vânzări și liderul vânzărilor către persoane fizice de pe continent începând din 2017; Duster este cel mai vândut SUV către persoane fizice din Europa începând din 2018 iar în 2024 a fost al 2-lea cel mai vândut model pe piața de retail; Spring este soluția de mobilitate electrică accesibilă tuturor; Jogger este vehiculul de familie polivalent de segment C; Bigster este SUV-ul care redefinește atributele esențiale ale segmentului C. Prezentă în 44 de țări de pe 4 continente, Dacia a vândut până acum peste 11 milioane de vehicule, din care peste 9 milioane începând din 2004

Alte articole

luna-decembrie-2023-kilometrul-bine luna-decembrie-2023-kilometrul-bine
Continuăm #ZileCuMagie și în anul 2024
funadatia-renault-group-romania-crucea-rosie funadatia-renault-group-romania-crucea-rosie
Fundația Groupe Renault România a donat 4 vehicule pentru Crucea Roșie Română
campanie-donare-de-sange-kilometrul-bine campanie-donare-de-sange-kilometrul-bine
2000 de vieţi salvate prin campaniile noastre de donare de sânge